maanantai 3. maaliskuuta 2014


Minulla on tapana iltaisin nukkumaan mennessä laskea asioita. Tapa alkoi jo vuosia sitten. Vähän kuin laskisi lampaita kun ei uni tule, sillä erotuksella että  minun päässäni vilisee täysin turhanpäiväiset asiat siihen asti että nukahdan. Ehkä se on suojakeino sille, ettei tarvitsisi ajatella yksin pimeässä mitään oikeita ja ehkä ahdistavia elämänkysymyksiä, kun voi hukuttaa ajatuksensa turhanpäiväiseen hömppään. Sitä vartenhan televisiokin on olemassa.

No, sama se miksi niin teen, tässä nyt kuitenkin myöhäisiltojeni saldoa, eli elämäni turhina numeroina:

- Olen päivälleen kaksi kuukautta alle 35-vuotias.

- Olen matkustanut elämäni aikana 37:ään eri maahan 41:n eri lentokentän kautta.

- Olen suudellut 24:ää eri naista, joista 16:n kanssa olen päätynyt harrastamaan seksihommia.

- Olen lähettänyt elämässäni kaksi työhakemusta.

- Olen majoittunut 56:ssa eri hotellissa Suomessa

- Osaan nimetä 187 naispuolista aikuisviihdenäyttelijää kuvan perusteella. Vietän myös selkeästi liikaa aikaa internetissä.

- Minulla on ollut seitsemän autoa. Yhden niistä nimi oli Jenna, jotta pystyin sanomaan panneeni ”lastini Jennan takaluukkuun”.

- Omistan yli kaksi tuhatta CD-levyä.

- Kävin viime vuonna 76:ssa eri anniskeluravintolassa nauttimassa alkoholittomia juomia.

- Olen järjestänyt keikkoja 43:lle eri koti- ja ulkomaiselle artistille Suomessa.

- Olen lasketellut 17:ssä laskettelukeskuksessa Suomessa ja seitsemässä ulkomailla. Vaihdoin suksista lautaan vuonna 1991.

- Olen käynyt yhdeksässä huvipuistossa ja 11:ssä eri eläintarhassa. Berliinissä katsoin kuinka norsut parittelivat yleisön edessä.

- Olen tehnyt noin 4800 tuntia suoraa lähetystä radiossa.

- Olen nukkunut 32:ssa eri osoitteessa Helsingissä, yksi niistä oli viiden tähden hotelli, yksi putka.

- Tasavallan presidentillä on kolme virallista virka-asuntoa: Presidentinlinna, Kultaranta ja Mäntyniemi. Suuri ylpeydenaiheeni on jo pitkään ollut se, että olen käynyt paskalla ja masturboinut jokaisessa niistä.

- Olen ollut 93 päivää tupakoimatta.

- Ylihuomenna tulee 548 päivää täyteen selvin päin.

Se on tasan puolitoista vuotta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti